Esimene punkt ehk põhjalikkus. Õppimise protsess koosneb laias laastus neljast osast ehk info, teadmine, kasutamine ja oskus. Üldiselt tuginevad koolitaja koolituse pakkujad enam info ja teadmiste andmisele ning veidi vähem kogemuse ning peaaegu üldse mitte praktika pakkumisele. Meie keskendume lisaks info ja teadmiste andmisele väga tugevalt uute teadmiste kasutamisele ning reaalsele koolitamise parktikale. Seetõttu on ka meie kursuse maht suurem ning õpe praktilisem.
Teine punkt ehk personaalsus. Iga õppija on meile väga tähtis, tema eesmärgid, ootused ja kogemused. Just õppija varasemad teadmised ja kogemused muudavad tema, kui uue koolitaja omanäoliseks ning isikupäraseks. Selleks, et maksimaalselt toetada igat õppijat peame looma personaalse õpikeskkonna. Personaalne koostöö on meil tagatud nii auditoorses, kui ka iseseisvas töös, mida omakorda toetab üks ühele konsultatsioon ning nõustamine. Personaalsus on aga enam ajamahukas ja seetõttu on ka meie koolitusgrupid väiksemad ehk kuni 6 inimest.
Kolmas punkt ehk materjalid. Koolitaja professionaalsuse tagab tema mitmekesisus ning paindlikkus. Selleks, et uus koolitaja saaks jagada oma teadmisi huvitavalt, kaasahaaravalt ning õppijatüübi ootustest ning vajadustest lähtuvalt, on koolitajal vaja välja töötada oma isiklik „tööriista kohver“. Lisaks tulevase koolitaja enda poolt välja töötatud materjalidele annab Koolitaja Koolituskeskus igale osalejale kaasa mahuka näidismaterjalide kogumi, mis on suurepärane abivahend tulevasteks tuleviku koolitusteks.
Neljas punkt ehk innovaatilisus: Kuna koolitusvaldkond on koguaeg muutumises, siis peab koolitaja lisaks regulaarsele enesearengule suurt tähelepanu pöörama ka uutele trendidele, tehnoloogia, suundadele nii Eestis, kui ka mujal maailmas. Siit ka põhjus, mis väärtustame innovaatilisust. Uued õppevahendid, huvitavad tehnikad, loovad meetodid jne loovad võimaluse olla kaasaegne koolitaja mistahes õppekeskkonnas ja -protsessis.
Viies punkt ehk praktilisus. Selleks, et uued teadmised saaksid kinnistuda ning tekiks uus vilumus, on vaja praktikat. Praktika saadab meid kõikides õppeprotsessides! Koolitusklassis arutleme, analüüsime, viime läbi ajurünnakuid, minikoolitusi ja etteasteid. Iseseiva tööna koostab õppija oma personaalse koolituse koos õppe- ja esitlusmaterjalid, valib parimad meetodid, tehnikad jne. Lisaks õppepraktikale koolitusklassis pakub Koolitaja Koolituskeskus võimalust läbida koolituspraktikum reaalse kliendi juures. Hea koolitusetteaste võib uuele koolitajale tuua portfooliosse positiivse tagasiside ning luua võimaluse edasiseks koostööks.