Koolitaja e-profiili koolitus põhineb täiskasvanud koolitaja kutse taotlemise dokumentide koostamise nõuetele.
Artikkel “Koolitaja turul on ees ootamas suured muutused”
Väärtustagem meie usinaid õppijaid, sest ilma teieta kaob koolituse mõte; hoidkem koolitajaid, kes päevast päeva loovad tulevikule suunatud arendavaid õppekavasid; tänagem tellijaid, et te näete kasvamise ning arenemise vajadust ning kindlasti ärge unustage meie haridusvaldkonna eestvedajaid, sest ainult tänu neile on see kõik võimalik!
Meetod “Emotsioonide mõju”
Vali endale paariline ning jää ootama koolitaja juhiseid. Peale koolitaja märguannet loe paarilisele etteantud tekst määratud emotsiooniga. Oluline on, et kuulaja etteantud teksti ei näe. Tema roll on kuulata. Kui oled teksti ette lugenud siis pane tööleht tagurpidi lauale ja jää ootama koolitaja edaspidiseid juhiseid.
Artikkel “Mis on coaching”.
Olles igapäev coachingu keskel ning kohtudes erinevate inimestega, pean tunnistama, et jään vahel hätta coachingu olemuse ning tegeliku mõju seletamisega. Seda mitte selle pärast, et ma ei tea, mis coaching on, vaid seda pigem see tõttu, et coachingu mõju ning kasutusala on nii suur ja lai, et kiirelt ning üheselt vastata, et ka küsija või vestluspartner mõistaks seost oma võimalike vajadustega ning coahingu saadava kasuga, on väga raske.
Meetod “Kaheosaline päevik”
Meetod „Kaheosaline päevik“ sobib suurepäraselt õppijale vajaliku personaalse info kogumiseks ning koolitusküsimuste, lisainfo vajaduse kaardistamiseks. Esimene veerg sisaldab koolitusel kuuldud väidet, fakti või tekkinud küsimust ning teine veerg koolitaja või õppija kommetaari/ vastust jne.
Artikkel “Goaching, kas tõhus tööriist või uus trend”
Coaching on inspireeriv ja loominguline partnerlus, mis toetab inimese isiklikku ja/või ametialast kasvu ning toimetulekut muutustega.
Coach julgustab klienti avastama oma professionaalset ja isiklikku potentsiaali ning seda maksimaalselt rakendama.