Koolitaja e-profiili koolitus põhineb täiskasvanud koolitaja kutse taotlemise dokumentide koostamise nõuetele.
-
-
Miks me kutsume oma täiskasvanute koolitajate koolitust tuleviku koolitaja kursuseks? Meie kursus ei keskendu ainult täiskasvanute koolitaja kutse ning kompetentside edasi andmisele, vaid enesearengule, praktikale ning loovusele.
-
Tere tulemast, Koolitaja Koolituskeskuse lehele. Täna soovin Teile tutvustada meie kõige olulisemat ning praktilisemat koolituste ehk täiskasvanute koolitaja koolitust. Meie õppijad on seda koolitust hakanud hellitavalt kutsuma „Tuleviku koolitaja koolituseks“ Kohe räägin miks!
-
Nõuetele vastava õppekava koostamine ja korrigeerimine. Koolitusele rahulolu garantii!
-
Nõuetele vastava õppekava koostamine ja korrigeerimine. Koolitusele rahulolu garantii!
-
Enesearenguprogramm on mõeldud alustavale või kogenud koolitajale, kes soovib luua endale isikliku efektiivset ja süsteemset pikaajalist koolitaja arenguplaani.
-
Koolitaja koolituse eesmärk on anda nii uutele, kui kogenud koolitajatele põhjalik ülevaade paindliku koolitusstruktuuri ülesehitusest, loovast esitlusest, õppijakesksest ning kaasahaaravast koolitusest.
-
Veebikoolituste loomise ja läbiviimise kursus on suunatud kõikidele haridusvaldkonna koolitajatele, mentoritele, pedagoogidele, õppejõududele!
-
-
Veebikoolituste loomise ja läbiviimise kursus on suunatud kõikidele haridusvaldkonna koolitajatele, mentoritele, pedagoogidele, õppejõududele!
-
Õppijatüübid koolitusklassi on koolitus, kus tutvustame klassikalist, kuid ääretult lihtsat nelja erineva inimtüübi teooriat ning seome selle koolitaja tööks vajaliku õppeprotsessi ettevalmituse ning läbiviimisega
-
Aktiivõppe meetodite koolituse eesmärk on laiendada kogenud koolitaja õppeprotsessi läbiviimise „tööriista kohvrit“, et muuta koolitus enam õppijakeskseks, motiveerivaks, kaasahaaravaks, loovaks ning teadmisi kinnistavaks.
-
Tagasiside väärtust hindab täna terve koolitussektor, kuid kas kogutud infot ka koolitusettevõtte, õppeprotsessi või koolitaja arenguks rakendatakse, me täna tegelikult ei tea.
-
Väärtustagem meie usinaid õppijaid, sest ilma teieta kaob koolituse mõte; hoidkem koolitajaid, kes päevast päeva loovad tulevikule suunatud arendavaid õppekavasid; tänagem tellijaid, et te näete kasvamise ning arenemise vajadust ning kindlasti ärge unustage meie haridusvaldkonna eestvedajaid, sest ainult tänu neile on see kõik võimalik!
-
Meie koolitustelt lahkud Sa päriselt koolitava koolitajana. Meie edupant on parktika, parktika ja veel korda praktika! Küsi lisainfot ja kvaliteedigarantii kohta!
-
Öeldakse, et edu saladus seisneb selles, et edu saladust pole. Kindlasti on õige see, et edu saladusi on rohkem kui üks on palju erinevaid faktoreid, mis omavahel kombineerudes viivad inimesed erinevatele tasanditele.
-
Vali endale paariline ning jää ootama koolitaja juhiseid. Peale koolitaja märguannet loe paarilisele etteantud tekst määratud emotsiooniga. Oluline on, et kuulaja etteantud teksti ei näe. Tema roll on kuulata. Kui oled teksti ette lugenud siis pane tööleht tagurpidi lauale ja jää ootama koolitaja edaspidiseid juhiseid.
-
Unesco on täheldanud, et järgmise 30 aasta jooksul lõpetab kooli rohkem inimesi, kui ajaloo algusest saati!
-
Olles igapäev coachingu keskel ning kohtudes erinevate inimestega, pean tunnistama, et jään vahel hätta coachingu olemuse ning tegeliku mõju seletamisega. Seda mitte selle pärast, et ma ei tea, mis coaching on, vaid seda pigem see tõttu, et coachingu mõju ning kasutusala on nii suur ja lai, et kiirelt ning üheselt vastata, et ka küsija või vestluspartner mõistaks seost oma võimalike vajadustega ning coahingu saadava kasuga, on väga raske.
-
Kõik koolitatavad jäid koolitusega väga rahule. Meeldis nii koolituse ülesehitus kui teemad. Saime täpselt seda, mida tellisime. 80% praktikat, 10% arutelu ja 10% analüüs ruulib! Boonuseks tasuta meeskonnatöö koolitus.
-
-
-
Reflektsiooni toetamiseks võib koolituse lõpus paluda täita õppijatel järgmine tabel. Vajadusel või meetodit laiendada „Viis-neli-kolm-kaks-üks“ või vähendada „Kolm-kaks-üks“.
-
Reflektsiooni toetava ülesandena saab kasutada lausete lõpetamise meetodit. Lause algused sõltuvad käsitletud koolitusteemast, õppimise käigus kasutatud meetoditest ning reflektsiooni eesmärgist.
-
Meetod „Kaheosaline päevik“ sobib suurepäraselt õppijale vajaliku personaalse info kogumiseks ning koolitusküsimuste, lisainfo vajaduse kaardistamiseks. Esimene veerg sisaldab koolitusel kuuldud väidet, fakti või tekkinud küsimust ning teine veerg koolitaja või õppija kommetaari/ vastust jne.
-
Sa oled selline õnnelik inimene, kes suudab enda eest stressiolukorras hoolitseda ja sa suudad öelda ei, kui mõni inimene esitab tobedaid nõudmisi.
-
Paljude inimeste jaoks tähendab õige tasakaalu leidmine töö, perekonna ja rahulolu toovat põhiväärtuste vahel seda, et nad suudavad täita enamik oma eluks seatud eesmärgid.
-
Mida paremini me mõistame oma hoiakuid ja uskumusi, seda suurem on oskus hoiduda negatiivsetest ja kasvatada positiivseid hoiakuid.
-
Olen koolitusklassis kuulnud sadu häid ja inspireerivaid mõtteid, plaane ja äriideid, kuid kahjuks väga sageli ei saa need plaanid mitte kunagi teoks. Olen sageli märganud ennast juurdlemas, et mis on see kuri uss, mis sööb ära meie tahte midagi teha?
-
Coaching on mõeldud kõigile, kes tunnevad, et tahavad liikuda jõudsalt, enesekindlat ning süsteemselt oma eesmärkide, sihtide, soovide ja vajaduste poole. Soovid, sihid ja vajadused võivad olla nii isiklikud, kui ka tööalased.
-
Coaching on inspireeriv ja loominguline partnerlus, mis toetab inimese isiklikku ja/või ametialast kasvu ning toimetulekut muutustega.
Coach julgustab klienti avastama oma professionaalset ja isiklikku potentsiaali ning seda maksimaalselt rakendama. -
Kingsepp ei käi kunagi paljajalu! Coaching on suurepärane meetod toetada ja arendada koolitaja jätkusuutlikku arengut! Olgu see siis pikaajaline kasvuplaan, erinevate koolitussituatsioonide analüüs, reflekteerimine, jne.
-
On läbi lihtsa ja kiire õppijatüübi teooria muuta koolituse õppekeskkond, õppesisu, õppemeetodid enam kaasahaaravamaks ning õppija keskseks.
-
Läbi praktilise töö tutvustada erinevaid aktiivõppe meetodeid, jagada kogemusi ja läbi meeskonnatöö erinevate aktiivõppemeetodite erinevat kasutusviise.
-
On läbi auditoorsete tundide, iseseivatöö ja coachingu sessioonide luua alustavale või kogenud koolitajale motiveeriv jätkusuutlik personaalne arenguplaan koos reaalsete eesmärkide, tegevussammude ning ajagraafiku koostamisega
-
Vähemalt kesk(eri)haridust omavad ja koolitusvaldkonna ettevõtluse vastu huvi tundvad spetsialistid.
-
Läbi praktilise süvaõppe ja -analüüsi koostada täiskasvanud koolitaja kutse taotlemiseks nõuetele vastav e-profiil.
-
Koolitusele on oodatud vähemalt kesk(eri)haridust omavad spetsilistid, alustavad- või kogenud koolitajad, koolitusjuhid, osakonnajuhid, pedagoogid ja personalijuhid.
-
Koolitaja Koolituskeskus MTÜ lähtub täienduskoolituse kvaliteedi tagamisel täiskasvanute koolituse seadusest, täiskasvanute täienduskoolituse kvaliteeditagamise juhendmaterjalist täiskasvanute täienduskoolitusasutustele.
-
Koolitaja Koolituskeskus MTÜ 80583079 lähtub täienduskoolituse korraldamisel kehtivatest täiskasvanuhariduse valdkonna õigusaktidest ning teistest asjakohastest õigusaktidest ja dokumentidest.
-
Enesearenguprogramm on mõeldud alustavale või kogenud koolitajale, kes soovib luua endale isikliku efektiivset ja süsteemset pikaajalist koolitaja arenguplaani.
-
Koolitusettevõtte äriplaani koolitus on ülevaatlik ning sissejuhatav kursus väikeettevõtluse alustamise põhiidee loomisest, tegevustest ning võimlustest.
-
Koolitaja koolituse eesmärk on anda nii uutele, kui kogenud koolitajatele põhjalik ülevaade paindliku koolitusstruktuuri ülesehitusest, loovast esitlusest, õppijakesksest kaasahaaravast koolitusest.